Sephora İlk Kez Global Bir Marka Konumlanmasını Sahipleniyor: “We Belong To Something Beautıful”
Ana Sayfa Sephora İlk Kez Global Bir Marka Konumlanmasını Sahipleniyor: “We Belong To Something Beautıful”

Sephora İlk Kez Global Bir Marka Konumlanmasını Sahipleniyor: “We Belong To Something Beautıful”

Dünyanın öncü güzellik markası Sephora, 5 Mart’tan itibaren dünyadaki 35 farklı pazarında karakteristik olacak tek bir mesajı sahipleniyor: “We belong to something beautiful.”

Kapsayıcı vizyonuyla güzelliğin her halini kutlayan, güzellik topluluğuna ilham veren Sephora, bireylere kendilerini özgürce keşfedip ifade edebilecekleri ve özgüvenlerini güçlendirebilecekleri alanlar sunmanın öneminin altını çiziyor.

Sephora Global Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte: “Sephora dünya lideri olarak, prestij güzellik sektörüne yön veren ve güzelliğin kurallarını her zaman baştan yazan bir marka oldu. Bu marka mesajı, Sephora’nın Kuzey Amerika’daki konumlamasının en önemli unsuruydu ve bölgedeki prestij güzelliği yeniden tanımlamaya yardımcı oldu. Bu mesajı global olarak benimseyerek benzersiz güzellik vizyonumuzu ama aynı zamanda, sınırsız ve engelleri olmayan kucaklayıcı bir topluluğa ait olmamızı vurguluyoruz. 

Sadakat programımızın dünya çapında 180 milyon üyesine, yüzlerce marka ortağımıza ve 50.000 çalışanımıza, özetle topluluğumuzu oluşturan milyonlarca güzellik tutkununa ilham vermek istiyoruz,” diyor. 

“İlk kez 2019’da Kuzey Amerika’da lanse edilen “We belong to something beautiful”, bir  marka mesajından çok daha fazlası haline geldi. Mağaza deneyimimizi dönüştürmekten ürün yelpazemizi genişletmeye kadar attığımız birçok adımın ilham kaynağı oldu. Her kültürün kendine özgü nüansları olsa da kapsayıcılığın evrensel bir kavram olduğuna inanıyoruz. Şimdi bu hedefimizi tüm dünyada gerçekleştirmek için kendimize meydan okuyoruz,” diye ekliyor Sephora Global CMO’su Deborah Yeh.

Sephora’nın desteklediği bu konumlama şimdi Avrupa, Ortadoğu ve Asya’da, BETC ajansının fikirleri ile hayata geçiriliyor. Ayna bazen bir yargı nesnesi olarak görülse de bu kampanya ile tüm güzellikleri kutlayan, pozitif bir güzellik anlayaşının tanığına dönüşüyor.

Sephora, bu kampanyayı kadınlardan oluşan bir ekiple hayata geçirdi. Yönetmen Stefanie Soho her aynanın birer dost haline gelebileceğini gösterdi. Özel anları da fotoğrafçı Liz Collins yakaladı. Kampanya filmi, güzelliğin bir araya getirdiği karakterlerin yaşamlarından kesitler sunuyor. 

Sephora EME Başkanı Sylvie Moreau “Bu kampanyayla Sephora için temel bir prensibi vurgulamak istedik: Güzellik, çeşitlilik ve özgüvenle çoğalır. Kişinin kendine olan güveni ve aynı zamanda etrafındakilerle kurduğu bağlara duyduğu güven önemlidir. Biz de bir lider olarak bu mesajı mümkün olduğunca geniş bir kitlelere taşıma sorumluluğuna ve ayrıcalığına sahibiz,” diyor. 

BETC Etoile Rouge’un yaratıcılıktan sorumlu başkanı Florence Bellisson “Ayna kullanımı bizim için iki anlama geliyor: Aynanın dikte edilen güzellik kalıplarından ve önyargılardan uzak, olumlu rolünü göstermek istedik. Ayna aynı zamanda  Sephora mağazalarının bir metaforu: herkesi kucaklayan ve kapsayıcı bir yer,” diyor.