TÜRKİYE’DEKİ İLK AMİRAL MAĞAZAMIZI BAĞDAT CADDESİ’NDE AÇTIK
Ana Sayfa Makyaj TÜRKİYE’DEKİ İLK AMİRAL MAĞAZAMIZI BAĞDAT CADDESİ’NDE AÇTIK

Makyaj

TÜRKİYE’DEKİ İLK AMİRAL MAĞAZAMIZI BAĞDAT CADDESİ’NDE AÇTIK

Dünyanın lider güzellik perakendecisi Sephora, yeni konseptiyle Türkiye’deki en büyük mağazasını 11 Kasım 2023 Cumartesi günü Bağdat Caddesi’nde açtı.

Güzellik tutkunlarının vazgeçilmez markası Sephora olarak Türkiye’de uzun zamandır beklenen amiral cadde mağazamızı, Core Concept adı verilen yeni konseptiyle İstanbul’un popüler caddelerinden Bağdat Caddesi’nde açtık. Bu yeni konsept, İngiltere Westfield ve Fransa Champs Élysées’den sonra ilk kez Türkiye’de uygulandı. Sephora Türkiye’nin, genel merkezini de taşıdığı lokasyonun ilk iki katı mağaza olarak faaliyet gösterirken, ön cephesinde 10 metre uzunluğunda ikonik Sephora Flame logosu bulunan baş katlı ve dört bin metrekareye yayılan bina dünyadaki ilk ve tek Sephora binası olma özelliğini taşıyor. 

Sephora Cadde mağazamız, Suadiye’de 500 metrekarelik bir alanda, beyaz ağırlıklı, minimalist ve deneyim odaklı bir konseptle tasarlandı. Tüketicilere sadece Sephora’da bulabilecekleri Sephora Collection, Benefit, Tarte, Make Up Forever, Rare Beauty, Fenty Beauty ve Drunk Elephant gibi dünyaca ünlü 120’ye yakın marka, 10 binden fazla ürün seçeneğinin yer aldığı benzersiz bir marka kürasyonu ve güzellik deneyimi sunuyoruz. Dolce & Gabanna Make Up, Prada Niche (Les in Fusions) ve Killian markaları ise Sephora Cadde mağazasında yer alacak yeni markalardan.

 

 

Sephora’nın Türkiye genelindeki 39. satış noktası olan Cadde mağazasında yer alan Beauty Hub, Skincare Hub, Hair Bar ve Benefit Kaş Barı gibi bölümlerin yanı sıra, VIP müşteri hizmeti (VIP Room) ve özel cilt bakım odalarının (Skincare Room) bulunduğu lounge alanında verilecek güzellik servisleriyle de özel müşterilere çok ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş güzellik deneyimleri yaşatmayı hedefliyoruz. Markanın sadakat programı kapsamında Sephora Gold Kart sahipleri, kendileri için belirlenen özel kasa noktalarından sıra beklemeden alışveriş yapabiliyorlar. 

Yeni mağaza click & collect’ten self check-out’a, stoğu tükenen ürünlerin adrese gönderimini sağlayan Sephora+ uygulamasından kişiye özel notaları belirleyen fragrance discovery’e kadar birçok yenilikçi ve teknolojik dijital araçla donatıldı. Güzellik dünyasının en yeni ve trend kürasyonunu öne çıkaracak Hot On Social bölümü ve hediye seçkisini şık paket tasarımlarıyla destekleyen Gift Hub yine Sephora Bağdat Caddesi’ndeki deneyimi zenginleştiriyor.

 

 

Sephora Global Başkanı ve CEO Guillaume Motte ve Sephora Türkiye Genel Müdürü Berrin Beksaç Özduman’ın kurdele kesimiyle açılan Sephora Cadde mağazasını ilk gün üç binden fazla güzellik tutkunu ziyaret etti. 

Sephora Global Başkanı ve CEO Guillaume Motte, Bağdat Caddesi Mağazası için: “Türkiye’deki amiral mağazamızı İstanbul Bağdat Caddesi’nde açmış olmaktan dolayı çok mutluyuz. Türkiye bizim için önemli bir pazar. Mağaza açmaya devam ediyoruz ve devam edeceğiz çünkü İstanbul’un daha fazla mağaza talebi olduğunu ve Türkiye’nin genel olarak daha fazla mağaza açma potansiyeli olduğunu düşünüyorum. Dünyada 35 ülkede 46 bin çalışanımız var. Bunların yaklaşık 39 bini mağazalarda. Sektör kaynaklarına göre 2022’de 12 milyar Euro ciro yaptık. Öngörülebilir gelecekte hayalimin 20 milyar Euro’ya ulaşmak olduğunu söyleyebilirim ve bunu başaracağımızı düşünüyorum. Evet, bunu hayal ettiğimden daha hızlı yapabileceğimizi düşünüyorum.”

Sephora Türkiye Genel Müdürü Berrin Beksaç Özduman ise Sephora Türkiye amiral mağazasının açılışından dolayı ekip olarak büyük heyecan duyduklarını belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Sephora olarak müşterilerimize en iyi deneyimi, en kaliteli ürünü ve en son trend’leri ilk olarak ve sadece Sephora’da sunmak en büyük önceliğimiz. Türk tüketicisini, kültürel kodlarımızı da içeren çok özel ve yepyeni bir Sephora deneyimiyle buluşturuyoruz. Dünyada ilk defa lanse edilen bu konsept Sephora olarak Türkiye’ye verdiğimiz değerin de bir yansıması. Yatırımlarımız sürekli bir ivme, kalite, deneyim ve Sephora’ya özel bir çeşitlilikle devam ediyor. Bu özel mağazada müşterilerimiz başka hiçbir yerde bulamayacakları Sephora’ya özel ürünler, markalarla tanışacak; makyaj ve bakım servislerimizle kendilerini olağanüstü hissedecekler. Sephora Global’in en büyük yatırımı olan Bağdat Caddesi Sephora binasını Türk tüketicisi ile buluşturmanın gururunu yaşıyoruz.”

 

 

Tüm dünyada açılışa özel hediyeler ve gösterilerle dolu eğlenceli mağaza açılışlarıyla bilinen Sephora, Bağdat Caddesi mağazasında da benzersiz bir açılışa imza attı. Güzellik tutkunları mağazaya ilk girenlerden olmak için 24 saat önceden mağazanın önünde uzun kuyruklar oluşturdu. Gün boyunca DJ performansları, açılışa renk katan özel dans şovları, Sephora araç konvoyları ve profesyonel makyaj markası Make Up For Ever body painting gösterisi ile Sephora tutkunları unutulmaz bir gün yaşadı. Sephora’nın yeni amiral mağazası, donanımlı güzellik uzmanları, deneyim alanları, makyaj ve bakım servisleri ile Bağdat Caddesi’nde güzelliğin merkezi olacak.