CHLOÉ SIGNATURE AİLESİNİN, YENI ÜYESİ CHLOÉ EAU DE PARFUM NATURELLE İLE DAHA DOĞAL, DAHA SAF…
Ana Sayfa Parfüm CHLOÉ SIGNATURE AİLESİNİN, YENI ÜYESİ CHLOÉ EAU DE PARFUM NATURELLE İLE DAHA DOĞAL, DAHA SAF…

Parfüm

CHLOÉ SIGNATURE AİLESİNİN, YENI ÜYESİ CHLOÉ EAU DE PARFUM NATURELLE İLE DAHA DOĞAL, DAHA SAF…

DOĞAL OLARAK CHLOÉ

Chloé 1952’den beri, kurucusu olan Gaby Aghion’un kadınlara ve moda dünyasına getirdiği özgür ruh ve enerjisi ile tanınan Chloé, bir kadın tarafından ve sadece kadınlar için yaratılan bir marka olarak geçmişten bugüne kadınların hayatını pozitif yönde geliştirmeye odaklanmıştır. Chloé her zaman kadınları bir araya getiren ve onların sesi olan birleştirici bir marka olmuştur.

Günümüzde tüm bu vaatlerinin de ötesinde Chloé; modadan kokuya kadar tüm tasarımlarında pozitif, çevresel ve sosyal etki yaratmaya odaklanıyor. Marka sürdürülebilirliğe doğru yeni bir strateji ile kadınların hayatını geliştirmeye devam ediyor. Chloé Signature ailesine katılan yeni Eau de Parfum Naturelle bu stratejiyi en iyi şekilde yansıtıyor.

%100 doğal kökenli Signature Naturelle, etik yollarla üretilen bileşenlerle ve çevre dostu ambalajlarla geliştirilmiştir.

 

 

 

 

DOĞALA DÖNÜŞ

Chloé Eau de Parfum Naturelle, vegan ve %100 doğal kökenli içeriklerden oluşuyor, doğal olarak elde edilen alkol ile formüle ediliyor.

Filtre ve yapay renklendirici içermeyen, özenle seçilmiş, yüksek kaliteli içeriği ile dikkat çeken Chloé Eau de Parfum Naturelle, doğayla uyum içinde gelişen özgün kadının yansımasıdır. Chloé kadını, doğanın ne kadar güçlü ama kırılgan olduğunu bilir; ondan güç alır, aynı zamanda onu korumanın öneminin de farkındadır.

Doğa Chloé kadınının hem ilham kaynağı hem de yaşam alanıdır!

Koku Ailesi: Çiçeksi, Odunsu
Tepe Nota: Ağaç Kavunu Esansı, Frenk Üzümü
Kalp Nota: Organik Gül Esansı, Neroli Esansı
Dip Nota: Sedir Ağacı Esansı, Saf Mimoza Bitkisi

 

LÜKSÜN YENİ TANIMI

Güneş ışınlarından ilham alan sade çizgileri ile Chloé imzalı şişe tasarımı, kokuyu en güzel şekilde yansıtıyor. Taze ve doğayla uyumlu yeşil tonu ise şişenin boynuna bağlanan kurdelede ve dış ambalajda karşımıza çıkıyor.

İkonik şişe tasarımı, geri dönüştürülmüş malzemelerle yeniden yorumlanıyor: cam şişenin %25’i ve imza kurdelesinin %100’ü, yine dış ambalajının %40’ı geri dönüştürülmüş materyallerden üretiliyor.